.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران معرفی شد.
سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران منصوب شد
شمال نیوز: سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران معرفی شد. (ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
میزان تولید محصولات دانش بنیان مازندران ۲ برابر می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه ۵۳۴ محصول دانش بنیان در استان تولید می شود، گفت: امسال میزان تولید این محصولات به بیش از هزار و ۲۰۰ محصول و دو برابر می شود(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سید رضا فاطمی امین وزیر صمت مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان مازندران معرفی شد.

 مدیر کل صنعت معدن تجارت مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سید رضا فاطمی امین وزیر صمت مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان مازندران معرفی شد. (ادامه)
نامه مهم رئیس خانه صنعت و معدن به استاندار مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مدیریت استان‌ها این اختیار داده شده که با فروش اموال مازاد دولت در هر استان بخشی از منابع درآمدی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تأمین کنند. از ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران و فرصت اقتصادی امیرآباد تا مهلت چهار ماهه برای تکمیل استادیوم وطنی قائم شهر
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مدیریت استان‌ها این اختیار داده شده که با فروش اموال مازاد دولت در هر استان بخشی از منابع درآمدی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تأمین کنند.(ادامه)
 آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد.

رئیس جمهور وارد مازندران شد
آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد. (ادامه)
شمال نیوز:

جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد. جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیسی به مازندران
شمال نیوز: جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
سفر ۹ وزیر به مازندران + برنامه سفر
برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور در سفر آقای رئیسی به مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است.... تولید کننده‌ جوان : مدیران ارشد مازندران دغدغه اشتغال را ندارد / مسؤولان نه تنها حمایت‌مان نمی‌کنند بلکه در کار ما سنگ‌اندازی هم می‌کنند
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است....(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مهندس قوانلو، رئیس سازمان صمت استان مازندران، رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ساری منصوب شد. رییس جدید اداره صمت مرکز استان منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مهندس قوانلو، رئیس سازمان صمت استان مازندران، رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ساری منصوب شد.(ادامه)
تاثیر نوسازی ناوگان بر بهره‌وری صنعت حمل و نقل
نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده‌ای در مازندران به دلیل ارتقای ایمنی تردد‌های برون شهری ضروری است.(ادامه)
شورای داوری صنعت و تولید در مازندران راه اندازی شد
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل شورای داوری بخش صنعت و تولید همزمان با هفته قوه قضاییه در استان خبر داد.(ادامه)
افزایش قیمت نان منوط به مجوز کارگروه تنظیم بازار
هر گونه افزایش قیمت نان منوط به مجوز کارگروه تنظیم بازار است.(ادامه)
برگزاری ۶۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در مازندران
۶۷ جلسه استانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پارسال در مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
مدرس خیابانی، مدیری از جنس صنعت و بازرگانی
«مدرس خیابانی در سه ماه گذشته در وزارت صنعت عملکرد خوبی داشته و گزارش‌هایی که از بخش‌ها و صنایع مختلف از استان‌ها دریافت کرده‌ایم رضایتمندی خوبی بوجود آمده است.»(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از موافقت بانک مرکزی با درخواست استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران خبر داد. موافقت با استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از موافقت بانک مرکزی با درخواست استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران خبر داد.(ادامه)
دادستان های مازندران به گرانفروشی ها درپی شیوع کرونا ورود کنند
رئیس کل دادگستری مازندران بر ورود به موقع دادستان‌های استان و مدیران سازمانهای تابع بر تخلفات و گرانفروشی ها ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.(ادامه)
رتبه دهم مازندران در دریافت تسهیلات رونق تولید در کشور
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از لحاظ تعداد واحدهای صنفی ثبت شده جهت دریافت تسهیلات مازندران رتبه نخست را در کشور دارد ولی از لحاظ مبلغ اختصاص داده شده رتبه دهم را در کشور داریم امیدواریم طی دو ماه پایانی بتوانیم به رتبه چهارم یا پنجم در کشور برسیم.(ادامه)
 رییس جدید سازمان صنعت،معدن وتجارت مازندران در پایان هفته جاری معارفه خواهد شد.... معارفه رییس جدید سازمان صنعت،معدن وتجارت مازندران
رییس جدید سازمان صنعت،معدن وتجارت مازندران در پایان هفته جاری معارفه خواهد شد....(ادامه)
استاندار مازندران در سفر وزیر صمت به مازندران گفت: از وضعیت موجود صنعت در استان راضی نیستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای پر کردن جاهای خالی ظرفیت‌ها استفاده کنیم. نارضایتی استاندار مازندران از وضعیت صنعت در مازندران
استاندار مازندران در سفر وزیر صمت به مازندران گفت: از وضعیت موجود صنعت در استان راضی نیستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای پر کردن جاهای خالی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.(ادامه)
استعفای محمدپورعمران درگیر اما و اگرها
محمد محمدپورعمران با وجود درخواست استعفا همچنان در مسؤولیت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به امور جاریه سازمان مشغول است.(ادامه)
معافیت سیل‌زدگان از پرداخت هزینه گاز مصرفی
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، با معافیت مشترکان خانگی و تجاری مناطق سیل زده استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان از پرداخت هزینه گاز مصرفی به مدت یک ماه تا ۴۵ روز موافقت کرد. (ادامه)
جهانشاهی گفت:تفکرات برخی از مدیران تفکراتی نفتی است، این دسته از مدیران به کسب درآمدهای کلان نفتی که درآمدی آسان و سهل‌الوصول است عادت کرده‌اند و بدین‌جهت مانع ورود نخبگان به حوزه‌های مرتبط می‌شوند. مازندران استانی نخبه پرور است / اجازه عرض‌اندام به نخبگان نمی‌دهند/ راهکارهای جلوگیری از وقوع سیل در مازندران دی‌۹۷ارائه شد/ نگاه به حوزه نخبگان تشریفاتی است !!
جهانشاهی گفت:تفکرات برخی از مدیران تفکراتی نفتی است، این دسته از مدیران به کسب درآمدهای کلان نفتی که درآمدی آسان و سهل‌الوصول است عادت کرده‌اند و بدین‌جهت مانع ورود نخبگان به حوزه‌های مرتبط می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد طی هفته‌های آینده با پایان رایزنی‌ها و معرفی گزینه‌ی اجماعی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به مجمع نمایندگان و دفتر آیت‌الله نورمفیدی،‌ نماینده ولی فقیه، روند رایزنی با دولت برای نهایی‌سازی گزینه استانداری صورت پذیرد..... گزینه‌های مطرح اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برای استانداری گلستان
شمال نیوز : به نظر می‌رسد طی هفته‌های آینده با پایان رایزنی‌ها و معرفی گزینه‌ی اجماعی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به مجمع نمایندگان و دفتر آیت‌الله نورمفیدی،‌ نماینده ولی فقیه، روند رایزنی با دولت برای نهایی‌سازی گزینه استانداری صورت پذیرد.....(ادامه)
 شمال نیوز: اعضای هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران مشخص شدند. اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: اعضای هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز : رحمانی، اسلامی، شریعتمداری و دژپسند گزینه‌های پیشنهادی حسن روحانی برای وزراتخانه‌های صمت، مسکن، رفاه و اقتصاد و دارایی هستند.
۴ وزیر پیشنهادی روحانی را بیشتر بشناسید
شمال نیوز : رحمانی، اسلامی، شریعتمداری و دژپسند گزینه‌های پیشنهادی حسن روحانی برای وزراتخانه‌های صمت، مسکن، رفاه و اقتصاد و دارایی هستند. (ادامه)
شمال نیوز : این شاید یک فرصت استثنایی برای مازندران باشد که بتواند در یک زمان دو وزیر در کابینه داشته باشد و از پتانسیل این دو مدیر ملی برای توسعه استان بهره بیشتری برد ..سوابق دژپسند و محسنی بندپی نشان داد در مسئولیت های گذشته خود همواره نگاه ویژه ای به استان زادگاه خودد داشته اند ..... « دژپسند » و « محسنی » ؛ دو وزیر مازندرانی پیشنهادی اقتصاد و کار
شمال نیوز : این شاید یک فرصت استثنایی برای مازندران باشد که بتواند در یک زمان دو وزیر در کابینه داشته باشد و از پتانسیل این دو مدیر ملی برای توسعه استان بهره بیشتری برد ..سوابق دژپسند و محسنی بندپی نشان داد در مسئولیت های گذشته خود همواره نگاه ویژه ای به استان زادگاه خودد داشته اند ..... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.